lördag 30 augusti 2008

Flattor Kan!

Nja.. igen en korkad titel. fast det är sant... flator kan!...
Långa emester... 9 veckor... en dröm dagen efter Jensen fick jag jobbet och u har jag börjat där. Tänk fredagar slutar jag kl. 13.00... jag kan träna, plugga , träffa kompisar! Har gått ner 3 kg sedan jag har börjat där, utan att göra något. Bara att inte stressa, bara genom att kunna få lov att vara en vanlig människa. Jag är så störd efter förra året att när jag får en komplimang jag undrar vad som göms bakom... är överrakad varje gång. sjuk!
Pappa och maman har sålt huset. Det känns igen som om man drar ifrån mig allt min historia, nu finns det ingenting kvar av min barndom och ungdom. Inga stenar i alla fall.. Jag bara fråter när jag tänker på det. jag visste inte att jag kunda vara så fast till huset. eller till alla minne som finns där. Ja visst man skall leva här och u men man nåste också ha rötter för att kunna vara här och nu...
Mina barn mår inte så jätte bra och jag oraoar mig för dem och ... jag får inte visa det. Cill hjälpa men... vet inte hur längre.
Semester var underbara... hemma med familjen, varje minut försökte jag njuta av, jag visste vad som skulle hända. Och sedan vandringen, underbar, magik, ren mental träning.
Sedan Priden..lugn, inget speciall. koncer i storkyrkan som var så magik, speciell..
Och sedan nya jobbet, jag stor trivs, jag njuter av lokalerna, av resan med cykeln, av ungarna. Livet leker...

Inga kommentarer: