lördag 20 september 2008

MERDE

Hittar inga title idag.. vad spelar det för roll? Jag skriver mest för mig själv. Måste inse till slut att ingen läser min blogg. Jag försökte tvinga några vänner att läsa den, det enda jag vet är att dem har sett bilderna.. så vad fan... jag skriver för mig. Vem gör inte det? skriva för sig själv? till och med blondinbella skriver för sig själv, för att tjäna pengar åtminstone..
What's new?? stor trivs på jobbet även om det är mycket annorlunda och förvirande att undervisa till yngre männsikor. Men det är kul och givande på ett annat sätt. Får positiv feedback uppskattning. Känns fortfarande konstigt.. som om jag lurade dem . Har lust att skrika: vänta lite , ni får se att jag är inte så bra som ni tror!
Barnen... känner så stark att jag har misslyckad... därför att dem inte gör som jag hoppades att dem skulle göra. Jag tror att dem skulle kunna lyckas bättre med sina liv. Men kanske dem är nöjda själva. det är mina egna förväntningar som styr min besvikelse...Min stor pojke har hoppat av sin dröm och jag undrar varför, att det är inte kul längre kan inte vara en orsak när man pratar om en passion...
Jag är besvken. Känns som om dem inte gillar mig. Jag är den elaka, den som kräver.. jag får ingenting från dem när deras far som inte bryr sig så mycket så länge det inte stör hans liv, får allt.
gråter fortfarande över att se huset på sista gången, det är inte bara huset det är staden, omrpådet, Isabelle, mammas vänninor... en hel liv som kommer att försvinna från mig.
Marine har fött en son som verkar så gulig .. varför har jag flyttat hit? vill vara med dem, vara delaktigt och inte känna att allt försvinner längre och längre bort.
Vänner Ilko Claudia och Eranthi är mitt i sitt jobb... tror inte att vi vi kommer att träffas så ofta framöver. jensen tar allt tid man har. så är det.
Annars ja livet är underbar.

Inga kommentarer: