torsdag 24 maj 2007

kl. är tolv..

Har fått en kram av T.
Satt på Bysis och fick en kram av en amerikansk packad tjej...eller från Irland ! dem där Amerikanerna måste alltid skylta med sina förrfäder... som om jag skulle säga : ja... jag är franssyska men vi alla har arabisk blod! vi blev invaderade fram till Poitiers.
nej.. T var bäst som vanligt.
Styrelsemöte var läskigt det är som att spela Monopoly med någons annans pengar. Fast om det inte funkar har jag och dem andra medlemar ansvaret! Ännu läskigare.
L, min dotter sover hos min andra dotter. Båda bråkar med sina kära. Varför är livet så komplicerad när man äntligen skulle endast tänka på njutning och strunta i allt annat! varför kommer kärleken och komplicera det hela?
H tränar i Södertälje. När han är borta är jag lugn. Fast han är lika dum där borta än här. Men det känns som om jag har mindre ansvar när han är borta. Hur länge kommer vi att bråka? jag vill bara att han krammmar mig.. (H är minvilda, tonåringsjuka son!)

Imorgon är jag sjuk. Jag orkar inte mer. Jag väntar att höra att jag inte har jobbet kvar. Jag måste söka nya jobb, springa, träna, äta lunch med Miss T och Melle L, skriva protokoll. plugga matte. När fan kan jag hinna jobba?
pus och kram...

Inga kommentarer: