söndag 27 maj 2007

Smeka...

Ja! Nu är jag desesperat... hur kan jag göra för att se att någon har löst min prosa?
Jag valde först med min adress. musifokus... vad trodde ni? självklart var det genom tänkt. När man är flata och ser ordet mus då vill man se mer... samma sak med flata, smekning, ragga fantasier eller vad vet jag? jag kommer att hitta nya ord tlls någon läser och kommenterar.
Kvällen på Bysis. Tur att miss T var där.. utöver dem som jobbar där, en gammal elev och sin kompis, två tre stycken som har försökt prata med mig eller dansa... det vara inte många jag kände igen! Mikroflator i mängden! vad erfaren jag känner mig då. Men det är verkligen rag på hög nivå och det bordet med hetero killar och bi tjejer som vill synas och höras och spiller öl överallt och ånglar med alla och ingen... och dansar på bordet. Sorgligt någonstans.
jag vill träffa andra som jag, jag vill ha kul och dansa..fel ställe!men jag gillar att titta på alla och det är så skönt att känna ett ställe där det finns 95% tjejer!
Om någon läser mig... kan den någon ge tips på bra ställe!
All^^OOOOO det ekar på 0or och ettorna!
Någon som ser mig? ör mig?
Någon som vill veta hur allt började?
kram.

Inga kommentarer: