torsdag 28 juni 2007

Slicka fita

Titeln är bara där för att du skall läsa det jag skriver och förhoppningsvis ge någon slags kommentar, råd eller vad fan du vill, bara att du reagerar.
Idag har varit en 50/50 dag.
Dö tråkigt att sitta ensam i soffan och försöka lösa komplicerade matricer ... för vad då? för att passa in bara..
jag gav upp. Orkar inte, ser inte poängen med att slita mig själv för att hitta svar för något som finns i en facit när jag försöker fortfarande få ordning på mitt och mina käras liv..
Fika med miss T. Tvinga henne att slitas bort från jobbet och andas lite frisk luft!
OCh sedan vara hemma och fåden skönaste av alla telefonsamtal:" Mamma jag är här, jag kommer till dig" och min lilla dotter som sitter i min soffa och myser med katten och bara mår bra... och gå och ära middag ute med henne därför att honvet att det värsta jag vet är att förlora tid på att lagga mat. Men vi vann i tid och pratade och kände varandra nära varandra. Tog henne till en kvartet konser med fiol bara så att hon fick se instrument et och diskusssionen om fiol och musik var igång... jag tror aatt tankarne är vakan nu om att vad hon är bra på...
oc

Inga kommentarer: